')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://ojaqloo.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}
وصیت نامه به یادگار مانده از شهید عباس اجاقلو نماز را به جماعت برگزار کنید. در حد امکان در نماز جمعه شرکت کنید و در مراسم شهدا شرکت فعال داشته باشید. به بازماندگان شهداء، اسراء و مفقودین و معلولین
متن مورد نظر متن مورد نظر متن مورد نظر
وصیت نامه شهید عباس اجاقلو
نویسنده فاطمه شاه محمدی در دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 | نظرات(0)

وصیت نامه به یادگار مانده از شهید عباس اجاقلو

نماز را به جماعت برگزار کنید. در حد امکان در نماز جمعه شرکت کنید و در مراسم شهدا شرکت فعال داشته باشید.
به بازماندگان شهداء، اسراء و مفقودین و معلولین سرکشی کنید به خانواده شهدا دلداری دهید. نگذارید خانواده شهدا احساس ناراحتی شهید شان را بکنند.
توصیه دومم به برادران و خواهران نکند خدای ناکرده روزی دست از یاری امام و روحانیت در خط امام دست بردارید. زیرا دشمنان اسلام آن روز به شما غالب می شوند.

 

 

همیشه پیشرو خط امام باشید و امام را دعا کنید. امروز روز امتحان است نکند از امتحان رد شویم.
باید در این موفقیت اسلام را یاری کنیم. همانطور که حسین(ع) در میان مردم صدا زد «هل من ناصر ینصرنی» آیا کسی هست مرا یاری کند؟...

 

 

امروز روز یاری امام عزیز است و به ندای امام لبیک گفتن است. من تنها یک آرزو در دل دارم آن هم زیارت امام عزیز است.
اگر نصیبم شد چه بهتر و اگر نصیبم نشد حتماً سلام من حقیر را به امام عزیز برسانید. شاید ما را جزء رحمت الهی خود قرار دهد.
در آخر از تمامی شما می خواهم که اگر از من ناراحتی دیدید امیدوارم که مرا حلال کنید
  اگر چه من لیاقت خدمت به شما عزیزانم را توفیق نشدم.

 

 

اگر اینجانب لیاقت شهادت نصیبم شدراه ما را ادامه دهید. همه شما را به خدای بزرگ می سپارم.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
از عمر من بکاه و به عمر او بیفزای
در دعاهای حسین تان ما را فراموش نکنید/ السلام علیکم و رحمه الله برکاته/عباس اجاقلو

 

تعداد بازديد : 101
طراحی و کدنویسی : ثامن تم
Template By : Samentheme.ir